Trött..

Nyss hem kommen efter en mycket lång dag i stallet, jag och Amanda klev ju som sagt upp 06.30 och hade sadlat hästarna klockan 8! Hurtiga som vi var så hade vi skrittat ut en sväng, mockat, sopat och pysslat på med hästarna innan ridlekislägret startade. Väl när det startat så skulle jag leda Milton(den lilla otroligt söta ponnyn som jag red på praoveckan) och det gick helt över förväntan, duktig ponny som aldrig gått med på rislekis tidigare skötte sig examplariskt! Dock så tyckte han att det var dåligt jobbigt att trava, men tillslut så. :] 
Milton
Efter lunch var det nästa grupps tur att rida, men innan det så gjorde vi en tjänst till oss, barnen och deras föräldrar.. Tog med barna ner i rishuset och lekte en massa lekar och sprang runt och speedade upp barnen lite.. Undra vilka som hade roligast, vi eller barnen?! haha, så nu somnar vi nog allihop ovaggade ikväll, troligtvis till föräldrarnas förtjusning..
 A´gissa

När alla barn åkt hem så red jag, Matilda och Amanda ut en sväng. Modiga som vi är så blev vi otroligt rädda för björnar i skogen... Var ned gnagade träd och oroväckande ljud i skogen vid stigen vi red på och oroligt nog så hade det varit två björnar precis där vi red för någon månad sedan! Men det gick bra och vi kom oss hem helskinade.
Mysig dag med finaste Åbacken-folket (utom Alice då..)! ♥

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ida

de kan ha vare rådjur, dom står på bakbena när dom tuggar och fäller träd ;$ my mama told me

2011-11-04 @ 21:53:07 / Blogg/URL: http://dreamteaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0