Mörkt :(

Gick en kortare promenad idag i ca 20min, blev så himla mörkt och så hade vi med oss mamma och Ozzy också. Finns inte så många upplysta vägar där ute utan man får gå en bit och sedan vända hemåt igen. Lite tråkigt kanske, men så är läget och jag tänker inte ta ut honom i skogen när det är kolsvart ute.
Kom dessutom en stor lastbil när vi var på väg hem, tur att man har en duktig ponny så vi gick bara in på en avstickande liten väg och gjorde halt. Klart att han spände sig och kollade på den, men det gör ju jag också... Hehe jag avskyr stora fordon, det kanske inte är så bra kombination med en ponny vid sin sida? Men det gick då bara bra<3

skulle vilja vara hos honom på dagarna ist, mycket mysigt att vara där på lovet må jag säga.
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0