Lyxigt

Vi skulle egentligen gått på en promenad idag, men det började blåsa fruktansvärt... Så vi gick in i ridhuset och tränade lite från marken istället. Vi tränade lite longering, start, stopp och backa. På slutet släppte jag henne lös en kort stund, hon gick efter mig som en liten hund^^

Idag på idrotten hade vi pardans, kan säga att jag och Amanda ägde på att dansa salsa! Jag fick jobba som kille en stund, haha...
Btw ska vi få egna skoldatorer inom kort! Det ska bli grymt najs! :D

//Alice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt häst !

Och vilken fin tröja, var har du fått tag i den ? :D <3

2011-11-27 @ 19:48:53 /
Postat av: Hilda

Hehe, det var jag som skrev den andra kommentaren !

2011-11-27 @ 19:50:00 / Blogg/URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0