Läskigt mh..

Idag fick jag låna Amandas repgrimma, så vi tränade lite från marken idag! Jag började med att ha Jenna i grimskaft, tränade då på att hon skulle stanna när jag gjorde det, svänga och backa. Hon lyssnade riktigt bra, bättre än vad jag trodde hon skulle göra. Så, jag knäppte loss grimskaftet och busade med henne! Hon tyckte det var skitkul, sprang med svansen bland stjärnorna och öronen spetsade. Försökte mig på lite inkallningar också, det gick helt okej för att vara första gången :) Hon kom ibland, och ibland inte.
Sedan tänkte jag att vi skulle ta avskrittningen ute, så vi började gå mot Anumark med Matilda i sällskap. Så ser vi det som troligen var två älgar, och Jenna blir ju helt galen! Jätterädd var hon, verkligen. Usch, det var inte en mysig stund om man säger så. Vi vände då i allafall, och Jenna bokstavligen sprang hem! Lillponny<3

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0