Känslan

Nu är jag hemma från Piteå! Kom hem vid halv 3, fick skjuts till stallet då.
Jag red ca 40 minuter i ridhuset och tränade vidare på det vi gjorde på lektionen för Malin. Jag började med att skritta och trava fram henne, övergångar och sådant. Just då gick det inte så bra, hon hade inte så mycket frammåtbjudning, så jag galopperade några varv. Efter det blev mer frammåt. Vi fick kämpa en stund med traven i höger varv, men sedan hände något! Vet inte vad, men plötsligt fungerade allt bara, så härlig känsla! Massa beröm fick hon, jag satt där på ryggen och log när jag skrittade av. Vilken underbar ponny det är jag har :')

Svar till Anonym: Ja, det är jag (och mamma) som äger Jenna (Jean Dark) :)
/Alice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej för hon har stått på våran ridskola

2011-11-05 @ 23:17:54 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0