Inte lätt

Var på två stycken gymnasieskolor idag, någon informationsgrej om valet som vi ska göra i vinter. Man fick besöka två olika program på skolorna, och jag kan ju säga att detta inte gjorde valet lättare någon stans... Det är ju ändå ett stort val, så det gäller att välja rätt nu!

Och till er som kommenterar anonymt så ber vi dig att gärna skriva ditt namn och bloggadress/dayview, det gör det mycket lättare för oss att svara på frågorna!
Vi svarar oftast på frågor via din blogg eller dv, blir ju långtråkigt att svara i inlägg.. :)

//Alexandra


Kommentarer
Postat av: hej

visst har åbacken köpt en ny ponny? Ska dom sälja nån då vilken isf?

2011-11-24 @ 16:36:07 /
Postat av: Nora Bååth

På bloggen har jag börjat med veckans blogg :)

För att vara med så kommenterar du följande inlägg: http://artimida.blogg.se/2011/november/inte-sa-mycket-bloggande-idag.html att du vill nominera din eller någon annans blogg. Jag väljer ut en blogg som jag kommer skriva om på min blogg. kommer så klart kontakta blogg ägaren att den vart med. om du tippsar någon annan tex din kompis så kommer jag skriva att du tipsade om din kompis. Om ni inte kommer med denna vecka så kanske ni kommer med nästa vecka för om det tex kommer in 10 st bidrag så blir ett utvald denna vecka och kanske någon som skickade in förra veckan kanske kommer med veckan efter. Så håll alla tummar :)



MvH Nora på http://artimida.blogg.se/?tmp=23202541



Aldrig fel med lite extra reklam för din blogg :)

2011-11-24 @ 19:28:26 / Blogg/URL: http://artimida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0