Inte björnar i alla fall

Jag red ut idag, det var fortfarande ljust när vi begav oss ut i naturen, men jag visste att det skulle bli mörkt snart så jag satte på oss ordentilgt med reflexer.
Jag red mot Anumark, den vägen är upplyst. Vilket är kanon! Misty var lagomt pigg och duktig!
I  alla fall så när jag var på väg hem så ringde Matilda och sa att det står 2 stora djur på en åker. Jag stod en bit ifrån den åkern och såg de 2 djuren! Min första tanke var att det var björnar, så  då vände jag och red därifrån. En stund senare vågar jag närma mig åkern igen och då var de 2 okända djuren borta, och jag kunde rida tillbaka till stallet.
Det är tur att Misty är så snäll!

Väl hemma kollar har jag nu kollat upp vad det kan ha varit för djur. Björn är uteslutet då dom inte går två och två utan ensamma. Så det var troligen två älgar. SKÖNT!

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0