Inget flyt...

Ikväll hade jag med Jenna på lektionen. Vi hade öppnor som förra gången, men det var en lite knepigare övning idag.
Det kändes som om vi inte hade något flyt riktigt, men det gick ändå inte dåligt... Hon gjorde fina öppnor i skritt och så, men känslan var sådär. När vi la in galopp i övningen blev allt mycket svårare för oss. Det var en väldigt kort bit vi skulle galoppera, och jag var lite feg med att fatta en ordentlig galopp. Jag ville hinna sakta av, men det resulterade till slängtrav/passgång. I slutet "tuffade jag till mig" och gjorde några ordentliga fattningar och sket i att vi saktade av lite för sent.
Jag är ändå nöjd med Jenna, hon gjorde ju inget fel direkt :)

/Alice

Kommentarer
Postat av: Noomie

Okej(: Underbar färg iaf! :'D

2011-11-16 @ 14:49:01 / Blogg/URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0