Inte mycket att säga...

Väldigt tråkigt att jag aldrig har något att blogga om dom dagar som jag inte är i stallet. Vill inte skriva en massa tråkiga inlägg om vad man gjort i skolan och sådant utan detta är en hästblogg och jag antar att det våra läsare vill läsa är just om ridningen/hästar. "Skriv det du själv vill läsa"
Men jag skulle absolut vilja vara i stallet varje dag, precis som Alice och Amanda. Men det funkar inte. Har inte möjligheten att få skjuts till stallet varje dag eftersom jag bor så långt ifrån och till SURF går det inga bussar heller. Skulle ju egentligen inte ha något att göra på Åbacken dom dagar jag inte rider/hjälper till på ridlekis. Men hos Zonny får jag nog vara så många dagar jag vill, och självklart så vill jag men kan inte...

Att ha en egen ponny är ju absolut min dröm, som inte blir sann. Därför så är jag jätteglad att jag har Z att ta hand om nu!
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0