Från marken

Idag tränade jag från marken med Jenna! Vi började med att gå runt fyrkantspåret och tränade lite halter. Sedan longerade jag henne ett tag i alla gångarter. När det var dags för högergalopp hade hon korsgalopp nästan hela tiden, hon tycker det är väldigt svårt... Efter att vi försökt några gånger klarade hon ändå två varv, då fick hon massor av beröm! Sedan knäppte jag loss linan (ingen annan var i ridhuset), så det gick bra att ha henne lös. Vi tränade lite på att backa - gå fram - backa - gå fram, även lite annat liknande. Hon var så duktig så! På slutet busade vi lite, vilket uppskattades rejält! Det sista jag gjorde innan avskrittning var att prova en inkallning. Och vet ni? Hon kom, travandes mot mig! LYCKA!

//Alice

Kommentarer
Postat av: Yasmine

SV åh tack så mycket! Superkul att höra :D:D

2011-12-01 @ 16:23:23 / Blogg/URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0