Duktigt Alice ;)

Jenna hade busat runt sjukt mycket i hagen just innan jag skulle ta in henne. Hon var lite svettig och grymt lerig om benen. Det blev en liten rengöring, sedan gick jag ner till ridhuset i grimma och grimskaft bara för att se så hon inte haltade eller så. Det gjorde hon inte, utan det var mer jag som fick ont... När jag sprang såg jag mig inte för och snubblade på en s.k sockerbit som låg på marken. Det blev värsta faceplant i sanden alltså... Sedan snubblade jag över den en gång till, och denna gång var det svanskotan som tog emot, tur att det bara var Jenna som såg ;)

För er som inte vet är det dom där vita klossarna på bilden det vi kallar sockerbitar :)
/Alice

Kommentarer
Postat av: iza

haha

ja det var ju duktigt alice:D;D

2011-11-16 @ 19:49:37 / Blogg/URL: http://photohorze.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha duktigt Alice:]

2011-11-16 @ 19:52:31 / Blogg/URL: http://muffiiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0