Bilderna


    
Lite blandat och fint med bilder nu då..
Nu till den lilla presentationen: Skötponnyn som jag tar han om och som du ser bilder på typ i stortsett varje dag på bloggen numera är en maxad b-ponny(tror att han egentligen är liten c men det har inte med saken att göra egentligen) och han är hur mysig som hellst. Namnet är Zonny och han står på Surf (Södra Umeå Ryttarförening) sedan några veckor tillbaka, då det är så kallt och hårt på ridbanan ute i röbäck där han står egentligen.. Men han flyttar nog tillbaka till våren. Jag tar hand om honom på måndagar men även fler obestämda dagar i veckan. När jag är där så går vi oftast på promenader men jag har suttit på honom några gånger, då hans ägare Jennifer varit med, såklart. Trivs jättebra med honom!:) 

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps.Glöm inte att anmäla dig till min veckans blogg tävling och ha chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:)

2011-11-02 @ 22:03:35 /
Postat av: Louise :)

allt bra med dig?

kika in i min blogg och kommentera om du vill :) <3

2011-11-03 @ 10:35:52 / Blogg/URL: http://louisehjertaadam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0