A´gissa

Det gick ganska bra idag, hon var trött... Vilket är ovanligt men så har det varit lite av och till dom senaste veckorna, tror det kan vara "vintertröttheten" som slagit sig på henne? I vilket fall så ska jag prova ett annat bett på henne nästa gång vi hoppar, till ett mindre skarpt, tredelat. Hoppas det går bättre då. Det är ju egentligen ingen ursäkt att hon var trött, kunde ju drivit och varit lite mera på såklart, men det är jag inte så van vid och så tycker jag personligen att man ska ta trötta hästar på allvar och inte gå på aldeles för hårt. 
Men idag så kunde jag gjort det bättre.

Bild från i somras.
Och jag lovar, bilderna från globen är på väg men jag har inte hunnit redigera dom!
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0