7 december

Superrolig dag i stallet idag! När jag red idag gjorde jag samma övning som vi gjorde på hoppningen förra tisdagen fast jag hade bara bommar på marken. Jag tränade på vägarna mellan "hindren". När vi värmde upp känndes hon inte alls som hon brukar, ganska trippig. Men sen när vi  hade galopperat lite blev hon sig själv och lung igen. Jag tror att hon bara behövde galoppera av sig lite. Sen gick det i alla fall jättebra! Hon lyssnade kanonbra och tyckte att det var roligt! Jag är jättenöjd med ridpasset! :D




Bilder från idag! :)


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härliga bilder :D

2011-12-08 @ 16:19:53 / Blogg/URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg ni har !! :)

Fina bilder !

2011-12-09 @ 08:28:24 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0