Slutor

Jenna var otroligt lugn på lektionen ikväll! Vi tränade på slutor, i skritten var hon väldigt duktig, men i traven tyckte hon det var jobbiiiigt! Vi fick ändå till några i båda varven på slutet, vi har ju inte övat så mycket på just slutor, så jag är jättenöjd över henne. Hon hade stadig form i traven också, även i övergångarna :D På slutet tog vi några högergalopper, då taggade hon till ganska mycket. Jag satsade då mest på att ha en stadig galopp, och det gick väl helt okej. :) Det föll snö från taket några gånger också, Jenna flög upp i luften när det hände, haha! Hon lugnar ändå ner sig ganska fort efter att hon blivit rädd för något, det känns väldigt skönt!

Nästa tisdag har vi hoppning...
Tror jag kommer ha med Jenna då, hon har ju blivit mycket lugnare på senaste tiden, och fått stadigare galopp så jag tror vi är redo för det. :)
/Alice


Kommentarer
Postat av: Wilma

Lycka till på hoppningen med Jenna :)

2011-12-14 @ 18:51:55 /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0