Äntligen snö!

Idag skrittade jag fram Jenna ute, det hade snöat inatt så underlaget var helt okej! Efter ca 15 minuter gick jag in i ridhuset och red. I början var vi ganska många därinne, så då jobbade jag mest i skritt, lite öppnor, slutor osv. Efter ett tag fick vi lite mera space så då började jag jobba henne i trav och galopp. Hon var duktig idag, lite spänd då och då bara. Galoppen kändes ovanligt bra idag faktiskt!

Ikväll ska jag och familjen åka till farmor i Söderköping för att fira nyår. Det ska bli roligt, men jag kommer sakna min lilla ponny! Har bara varit utan henne 2 dagar på fem månader ;) Menmen, det ska nog gå bra. Matilda kommer ta hand om henne de fyra dagar jag är borta.

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0