20dec

Är lika nöjd som Alice över kvällens hoppträning! A´gissa lyssnade jättebra och var alert på mina hjälper vilket gjorde att vi tog oss runt banan på ett bra sätt, och även de högre hindren jättefint. Däremot så har hon en tendens att hoppa högt över ibland, då är det något svårt att vara följsam osv, men det gick då ganska bra idag faktiskt. Sista gången vi hoppade banan så hade vi riktigt kul och hon "sög tag" i hindren och ville nästan rejsa lite på sträckorna, kul med förändring då hon varit trött de senaste veckorna. Bytte även bett på henne ikväll, mot ett mycket snällare och mindre skarpt. Och som jag trodde så gick det mycket bättre!

Längtar till sommaren!
Idag fick jag även min julklapp av Alice och Matilda. En repgrimma! Den är superfin och jag ska nog testa arbeta med den tillsammans Zonny någon gång, men tiden får utgöra när det passar.
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0