11 december

Idag skulle jag rida ut. Jag följde vägen runt byn, men när jag kom till en nedförsbacke såg den så halkig ut att jag vände och började rida tillbaka, för att gå in i ridhuset istället. (marken var ändå ganska hal) Haha när jag red förbi ett stall ville Misty visa upp sig för hästarna i hagen så hon gick med långa steg och hade svansen högt upp i vädret! Väl i ridhuset började vi att trava efter en stund tog vi lite galopp i våda varven. Hon var hur lugn och fin som helst! :D Sen skrittade jag av. Jag är super nöjd med dagen!
När jag kom hem från stallet for jag och mamma på strömpilen, nu har jag bara några få julklappar kvar att inhandla!


/Amanda


Kommentarer
Postat av: Elin

gud vilken fin blogg ni har, och grymt fina hästar :)

2011-12-12 @ 05:02:07 / Blogg/URL: http://claareus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0