Pigga ponnys..

Red ut med Amanda och Misty idag. Ponnysarna var galet pigga, nästan så det blev lite för mycket faktiskt. Skrittade mesta delen. När vi kom tillbaka red jag en stund på ridbanan för att hon skulle lugna sig lite och då blev hon plötsligt jättelugn och duktig m.m! Kändes bra att få avsluta så i allafall :)
Ska ha med Jenna på lektionen imorgon, är sjukt nervös... Vi ska hoppa studs, blir bra lydnadsträning och så får vi känna på hur det är att rida tillsammans med många andra.

/Alice

Kommentarer
Postat av: Minette

sv: Jodå jag kan göra en header till er om ni vill! :) Det är bara att skicka ett mejl till mig med bilder + önskemål. Och tack för att du tycker dem jag gör är fina! :)

2011-08-29 @ 23:35:31 / Blogg/URL: http://surfryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0