Kvällen

Tog bussen till Carlslid lite tidigare för att hinna träffa Alice och Amanda en stund innan vi drog till stallet.Fotade lite när dom red också.Tyckte det såg jättebra ut och båda ponnyerna är så fina!♥ 

Red A´gissa sen. Det gick väl bra, vi gjorde inte så svåra övningar men red lite på olika volter och från böjtspår till raktspår:] Ponnyn var som vanligt pigg men lyssnade bättre på mig än i lördags. Jag tror att jag kommer få nytta av tipsen jag fick den lektionen av Pernilla kände ikväll att jag hade lärt mig lite bättre hur jag skulle parera lite!
 
Första bilden är någon konstig random bild från den tiden då vi hyrde ponny i somras. Och den andra är det Alice som fotat i lördags♥
//alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0