I believe in you

Gick som jag trodde... Hon var väldigt stressad så hon passade jättemycket, vilket var väldigt jobbigt för jag fick henne knappt att trava vanligt. Så jag väntade medans dom andra hoppade, så när de gått upp hjälpte Malin mig lite. Då gick det mycketmycket bättre tillslut och vi kunde hoppa lugnt tillsammans och så. Kände mig väldigt ledsen/besviken när jag åkte hem, men nu känner jag mig bara ännu mer taggad på att lära mig henne, hitta knapparna. Nästa tisdag ska vi på friluftsliv med klassen så då kan jag inte vara med, men gången efter det har vi dressyr så då ska jag prova hur det är att ha med henne utan hinder, för hon var rättså lugn innan vi hade börjat hoppa.
/Alice

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Kan ju ta ett helt år innan man lär känna sin häst!!! ;) bara att kämpa videre de kommer gå super för er!!! ;D ;D ;D <33

2011-08-31 @ 16:00:46 / Blogg/URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0