Förkyld...

Har blivit förkyld + att jag helt random har fått ont i min vänstra fot... Har ingen aning om vad jag har gjort, troligen landade jag fel när vi hoppade häck på idrotten i måndags.
Idag var nog den roligaste svenskalektionen jag någonsin haft, jag var hur skrattig som helst, och det gick verkligen inte att sluta heller! Vi gjorde övningar med isärskrivning, och så skulle vi rätta till meningar som var fel dårå... Typ "I min godispåse låg en skum tomte", åh höll på att dö av skratt... Min humor alltså.

Hehe, men om nån timme ska jag och Amanda (och kanske Alexandra) till stallet, blir nog att rida i ridhuset lite om det är ledigt, annars på ridbanan, träna lite lydnad och sådant. :)

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0